آی هومز

مشاور املاک ایرانی در استانبول

آی هومز - iHomes

آکباتی Akbatı یک مرکز خرید لوکس در باهچه شهیر استانبول

تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

مرکز خرید آکباتی یک مجموعه لوکس، مدرن و جمع و جور کنار اتوبان E80 و دقیقاً در مرز محله‌ باهچه شهیر و کوزا قرار داره و یکی از بهترین و جذابترین مراکز خرید تو غرب استانبوله. این مجموعه د رسالی که ساخته شد(۲۰۱۲) به خاطر معماری خاص و باغچه‌های زیبای پر از گیاه‌های بونسای و سقف‌های شیشه‌ای جذابش که نور رو به باغچه‌ها و مغازه‌هاش انتقال میدن جایزه‌ی بهترین طراحی رو گرفت. از شروع دوران کووید هم جزو اولین‌ مراکز خریدی بوده که اسکن حرارتی تشخیص ویروس داره و شما بدون تماس دست از آسانسورها استفاده کنید یا از ورودی‌های سرویس‌های بهداشتی عبور کنید.

آدرس مرکز خرید آکباتی Akbati

آکباتی در منطقه باشاک شهیر واقع در محله باهچه شهیر بنا شده.

آدرس دقیق Akbati AVM

Koza, 1655. Sk Mevkii No:6, 34538 Esenyurt/İstanbul

110.0 m

 

مرکز خرید آکباتی در باهچه شهیر استانبول - Bahçeşehir Akbati Mall
مرکز خرید آکباتی در باهچه شهیر استانبول

دسترسی به مرکز خرید آکباتی از میدان تکسیم

با اسنفاده از اتوبوس‌های خطوط E59 و 76D مستقیماً از میدان تکسیم به این مرکز خرید دسترسی دارید و با همین خطوط می‌تونید به میدان تکسیم برگردید، خط E59 سریعتره و هر سی دقیقه یکبار حرکت می‌کنه، خط 76D مسیر طولانی‌تری رو طی می‌کنه اما هر پانزده دقیقه یکبار از مبدأ حرکت می‌کنه.

دسترسی به Akbati از آکسارای

اتوبوس‌های خطوط E59 و 76D که مبدأ حرکتشون از تکسیم هست هر دو در آکسارای ایستگاه دارن، پس با همین خطوط می‌تونید از آکسارای به مرکز خرید آکباتی بیایید و برگردید

دسترسی به اکباتی از منطقه بیلیک دوزو

از هر نقطه از محله‌ی بیلیکدوزو کافیه که به بر اتوبان E5 برسید از اونجا با اتوبوس‌های خط 142B یا با مینی‌بوس‌های خطوط باغچه‌شهیر و آکباتی در کمتر از زمان ۳۰ دقیقه به این مرکز خرید جذاب خواهید رسید

برندها و فروشگاه های مرکز خرید Akbati

بهترین برندها و مارک‌های خارجی و همه برندهای ترک تو این مرکز خرید شعبه دارند و به خاطرطراحی منحصر بفرد و اندازه‌ی مناسب این مرکز خرید شما خیلی سریع و بدون خستگی می‌تونین از همه‌شون بازدید کنید.

مرکز خرید آکباتی در باهچه شهیر استانبول - فهرست برندهای معتبر
نمایی از مرکز خرید آکباتی در باهچه شهیر استانبول

 

فروشگاه Koçtaş در مرکز خرید آکباتی باهچه شهیر
فروشگاه زنجیره ای Koçtaş در مرکز خرید آکباتی باهچه شهیر

این مجموعه‌ی خرید کاملترین و بزرگترین نوع فروشگاه‌های میگروس 5M و کوچتاش koçtaş رو تو دلش جا داده که از بزرگترین مجموعه‌های تهیه‌ی مواد غذایی، خوراکی، پوشاک، لوازم، ابزارآلات و تجهیزات منزل، آشپزخانه، باغچه و ویلا محسوب میشن. و همه اپراتورهای تلفن همراه ترکیه داخلش شعبه دارند و عابربانک‌های همه بانک‌ها هم داخلش قرار گرفته.

 

 

سایر امکانات تفریحی و خدمات مرکز خرید اکباتی

مرکز خرید آکباتی همچنین چندین مجموعه‌ی بازی (مانند پارک بازی رترو، دیواره‌ی سنگ‌نوردی، زیپ لاین) و سرگرمی و سینمایی (۹ سالن سینما) مناسب فصل‌های گرم و سرد رو برای کودکان فراهم کرده و یه فود کورت جذاب با بالکن‌های روباز و باحال رو سقف این مرکز خرید تعبیه شده.

محیط اطراف مجموعه‌ آکباتی پر شده از رستوران‌ها و کافه‌های خیلی باحال و سرگرم‌کننده که خستگی گشت و گذار و خرید رو از تنت بیرون میاره و در ضمن یه لونا پارک خیلی باحال هم تو زمین چمن فستیوال‌های این مرکزخرید افتتاح شده.

کافه های شیک مانند استارباکس در مرکز خرید آکباتی باهچه شهیر استانبول
در مرکز خرید آکباتی همه کافه های زنجیره ای شعبه دارن از جمله استارباکس

هتل ۵ ستاره‌ی شرایتون و چهار ستاره‌‌ی نیدیا تو چند قدمی این مرکز خرید هستند و همچنین بزرگترین آکادمی تنیس استانبول هم تو ضلع غربی این مرکز خرید هستش.

این مرکز خرید به برگزاری برنامه‌ها و کمپین‌های فرهنگی و آموزشی برای همه رده‌های سنی حسابی شهرت داره و از این جهت حزو مجتمع های خرید خاص استانبول به حساب میاد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت آی هومز

7 روز هفته از 10 صبح تا 10 شب در خدمتیم!

  • تلفن همراه
    00905526306000
  • تلفن دفتر
    00902128929210
  • آدرس دفتر استانبول
    ترکیه - استانبول - منطقه باهچه شهیر - مرکز خرید آکباتی - رزیدانس یشیل - طبقه دوم - واحد 209

درخواست مشاوره رایگان

اگه بنا به هر دلیلی الان نمیتونید با ما تماس بگیرید، لطفا شماره تون رو اینجا ثبت کنید تا ما سر فرصت باهاتون تماس بگیریم و راهنمایی تون کنیم.